תכנון ופיתוח
אנו בחברת ביפור מרקט מבינים שעל מנת שרעיון טוב יהפוך למוצר מצוין חשוב להתאים לו את המהנדסים הטובים ביותר שמתמחים בתחום הרעיון או ההמצאה החדשה.
חקר השוק זה דבר מאוד חשוב אבל כאשר אתה עובד עם מהנדסים שמבינים ומכירים את התחום שבו עוסקת האמצאה נחסך זמן יקר. 
גם כשמדובר באמצאה חדשה לגמרי שעדיין לא ראו בשוק אנו יודעים לחבר אותה למהנדסים היצירתיים והמוכשרים ביותר עם שנות וותק וניסיון רב על מנת להגיע לתוצאות ולתכנון הנדסי  שיוביל אותנו בסופו של דבר למוצר מצוין. 
על המהנדס להכיר את הטכנולוגיות הקימות , מנגנונים מכאניים , רכיבים , חומרים ,שיטות ייצור , ועוד.
ידוע שלא כל מהנדס יודע ומכיר הכול ובכל תחום , לכן אנחנו כאן על מנת לחסוך זמן וכסף לממציא או ליזם.
אנו בחברת ביפור מרקט נלווה את הלקוח לאורך כל שלב התכנון והפיתוח ונחסוך לו כסף וזמן רב תוך התווית דרך נכונה להגשמת היעד.
עיצוב תעשייתי
בחברת ביפור מרקט אנו יודעים מניסיון שלא מספיק שיש לכם רעיון למוצר טוב ביד  , נכון יותר לחשוב על צורת ההגשה של המוצר אותו אתם רוצים להפגיש עם הלקוחות שלכם בנקודת המכירה. אתם חייבים לזכור שבתחילת התהליך המוצר שלכם צריך לעבור את מחסום מקבלי ההחלטות שהם הקניינים או בעלי החנויות הפרטיות  , אך יחד עם זאת  המוצר צריך להיות מספיק מושך גם בעיני הצרכנים ולהימכר בסופו של דבר .
לכן לפני שניגשים לעיצוב המוצר , גם שמדובר ברעיון חדש,  חשוב לעשות חקר שוק ולמצוא מוצרים דומים בתחום שכבר נמכרים על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לגבי הכיוון העיצובי והדרך שבה אנו נבדל את המוצר החדש .
כל לקוח הוא פרויקט בפני עצמו וכל פרויקט שמגיע לחברה , אנו מיד יודעים להתאים לו את צוות המעצבים הטוב ביותר עם הניסיון הטוב ביותר בתחום הרעיון.
אנו בחברת ביפור מרקט דואגים ליצור סינרגיה מושלמת בין צוות המעצבים לצוות ההנדסה , מלווים ומנהלים את הפרוייקט עד להבשלת הרעיון.
קניין רוחני
אנו בחברת ביפור מרקט רואים בשלב הזה כחשוב ביותר.
כחברה לפיתוח מוצרים אנו מעניקים רשת ביטחון קניינית לכל רעיון חדש או אמצאה חדשה שאנו מפתחים ע"י רישום פטנט , מדגם , סימני מסחר ועוד.
חשוב מאוד שההגנת הקנין הרוחני תעשה  בשלבים מתקדמים של פיתוח המוצר ועיצובו, וזאת מהסיבה  שתמיד צצים שינויים במהלך הפרוייקט.
את שלב סימן המסחר עושים אחרי המיתוג של המוצר שכולל את נראות האריזה וכמובן שם המוצר.
גם בתחום הקניין הרוחני  חשוב לדעת  שכל עורך פטנטים מתמחה במספר תחומים מצומצם , בדיוק כמו ברפואה , לכן חשוב להכיר את עורכי הפטנטים על הצד הטוב ביותר ולהתאים את הרעיון או האמצאה בהתאם לנקודות החוזק שלהם.
חשוב לציין שכל בעלי המקצוע שעובדים מול חברת ביפור מרקט , חתומים על הסכמי סודיות ולא מן הנמנע שייחתמו גם בפני הממציא או היזם על טופס סודיות

מיתוג
בתהליך המיתוג בעצם אנו קובעים את הזהות שלו המוצר , אפשר לומר שאנו מתחילים זאת כבר בתהליך עיצוב המוצר שכמובן משליך על מה שעוטף אותו ומה שמלווה אותו בכניסתו הראשונית לשוק.
סימן מסחרי , לוגו  , סלוגן , צבע , אריזה , נראות בנקודת המכירה , פרסום בנקודת המכירה המכירה,  יחסי ציבור .
המוצר חייב להגיע לתודעת הציבור ולכן בחברת ביפור מרקט אנו יודעים שהחיבור לבעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום: גרפיקאים , מעצבי אריזות  וקופירייטרים יכולים באמת ליצור בידול ממוצרים דומים בשוק או מאותו תחום שזאת בעצם המטרה של כל התהליך.
ייצור
תהליך בחירת המפעל הינו החשוב ביותר , לכן בחברת ביפור מרקט פיתחנו קשרים עם יצרנים מנוסים בישראל ובעולם בתחומים שונים שיודעים להעניק לנו שירות טוב ויעיל.
כמו כן אנו מחוברים לחברות ישראליות בעולם שנותנות את שירותי הייצור ובהחלט יודעות להעניק שקט ליזם או לממציא בכל התהליך.
כל התהליך מתבצע ע"י קבלת הצעות מחיר מהחברות השונות כך שאנו ידועים להוזיל ולחסוך עלויות רבות בשלב מכריע זה , תוך השמת דגש לאיכות המוצר 
גם כאן אנו יודעים לעשות את החיבור הנכון למפעל שיכול לתת את התוצאות הטובות ביותר.
אנו שמים דגש על לוחות זמנים , איכות המיכון שיש במפעל , קרבה לנמלים , המלצות מקולגות בעולם  ועוד.
כמובן שהבחירה בסופו של דבר היא של הלקוח , שמקבל לידיו את תיק הייצור עם כל המידע הנדרש.
ייבוא
כבר בשלב תכנון והפיתוח של המוצר , אנו מקבלים תמונה לגבי אופיו של המוצר לאיזה תחום הוא משוייך , וזאת על מנת לדעת את  סיווג מכס , מיסים ותקני בטיחות (במידת הצורך ) במדינות היעד. 
חשוב לדעת ולהכיר את התהליך על מנת למנוע עיכובים בכניסת המוצר ולישראל או למדינת היעד , וללא ספק בחירה טובה של עמיל מכס מקצועי ואמין יכולה לפתור המון בעיות בנושא היבוא.
בחברת ביפור מרקט אנו נפרוס בפני היזם את כל האפשרויות שעומדות בפניו .
שיווק
תהליך השיווק מתחיל כבר בתהליך המיתוג שבו אנו בונים וחושפים את אופיו של המוצר ויתרונותיו על פני מוצרים אחרים בשוק , אנו מבינים כבר היכן המוצר יימכר , מיהם  קהלי היעד ומה יהיה מחירו לצרכן.
עד כאן הכנו את התשתית למפגש עם הלקוחות הראשונים שלנו , שהם מקבלי ההחלטות ברשתות השיווק השונות ובעלי החנויות שמתמחות בתחום המוצר אותו ייצרנו.
מה שנשאר להפיץ את המוצרים לחנויות ולחכות שהמוצר ייחטף .. אז זהו שלא.
עבודת השיווק היא מורכבת משום שזה לא העיקר להחדיר מוצרים לחנויות ורשתות, עבודת השיווק מתבססת בעיקר על יצירת החיבור בין הצרכנים למוצר בנקודות המכירה ע"י פרסום במדיות השונות, נראות ובולטות בנקודות המכירה ע"י  סטנדים מעוצבים , מבצעי החדרה , פרסום במדיות השונות וכמובן גיבוי תמידי ממשרד יח"צ. 
אנו בחברת ביפור מרקט יודעים לפרוס בפני כל יזם או ממציא את האופציות השיווקיות העומדות בפניו.